آغوز

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰



مرحوم در سخنرانی خود در مسجد سیّد اصفهان در ماه رمضان 1392 هجری می فرمود:
در قبرستان بقیع که نه گنبدی است و نه ضریحی و نه فرشی و نه چراغی و نه خادمی و نه فراشی. چهار تا از آن وهابی ‌های خبیث هم آن جا ایستاده ‌اند، مثل سگِ درِ جهنم که آمده ‌اند دَم درِ بهشت. متاسّفانه من خودم علمایی را دیده ام که با کفش تا همان نزدیکی ‌های قبور مطهّر ائمّه علیهم السّلام می آمدند.
یک مطلبی را به شما بگویم و این سِرّ را را فاش کنم؛ امام زمانتان علیه السلام در قبرستان بقیع پای برهنه می ‌رود. این را بدانید! این فقط حرف نیست! قطع بدانید که راست و درست گفته ‌ام. امام زمانتان از آن‌جایی که از پله‌ها بالا می‌روند و وارد می ‌شوند، از آنجا پا برهنه به قبرستان بقیع علیهم السلام می ‌رود. من خودم علمای بزرگ را دیدم که با کفش تا نزدیک قبرها می ‌روند و زیارت می ‌خوانند. خود بنده هم آن اوایل امر، گاهی غفلت داشتم. ان شاء الله اگر به مدینه مشرّف شدید این مطلب من را فراموش نکنید، کفش ‌هایتان را بکنید. پایتان خاکی شد، طوری نیست! می ‌روید و پایتان را می ‌شورید. با پای برهنه بروید. امام زمانتان علیه السلام آن جا به احترام چهار امام پا برهنه می ‌رود.
(سخنرانی مسجد سیّد اصفهان، 1392 قمری، شب 24 ماه رمضان)

  • ۹۵/۰۴/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی